My (or our?) april challange!

Skinny girls look good in clothes, fit gilrs look good naked.“

Téma dnešního příspěvku? My april challange- Jillian Michaels 30 day shred!

Krásný den Vám všem. Včera večer mě najednou přepadla myšlenka vyzkoušet Jill. Každý o ní mluví, píše a všude je možné dohledat skvělé výsledky po dokončení jejího 30ti denního programu shred. A tak si řikám, proč do toho nejít? Alespoň to vyzkouším a zjistím, jestli do doopravdy funguje. Jak jsem řekla, tak jsem udělala. Druhý den se mi hned naskytla šance, koupit si v Decathlonu kilové činky. Pohodlné botky mám a Jill je možné dohledat na youtube. Jde se do toho!12494

Pro ty, co jsou Jillian Michales ještě nepolíbení. Jill je uznávanou odbornicí na hubnutí, výživu a wellnes. 30 Day shred je účinné cvičení založené na osvědčené myšlence- rozpálit tělo, vyvolat zmatek, posilovat co nejvíce částí těla najednou, cvičit minimum času a spalovat maximum kalorií! No nezní to úžasně? Program se cvičí 30 dní a skládá se ze 3 levelů. Tudíž každý se cvičí 10 dní. Každý den cvičíte 20 minut + protažení a strečink. Všechny levely se skládají ze 3 částí- břicho, síla a cardio. Společně s Jillian cvičí ještě dvě holky. Jedna (Anita) cvičí lehčí verzi, určenou pro ty, co mají minimální kondičku a cviky ještě nezvládají. Druhá (Nataly) předcvičuje plnohodnotné cviky „bez úlev“.  Říkáte si, že to je stejně jen další „fungující“ boom a že je nemožné během 30ti dnů a tak krátké doby cvičení změnit své tělo? Omyl. Jde to! A existuje spousta důkazů. A co ztratíte tím, když to zkusíte? Nic. Co získáte?  Budete v pohybu, získáte kondičku, budete se cítí fajn, nebudete unavení a to nejdůležitější. Vaše tělo se zpevní a poděkuje Vám. Tak šup šup! Začni dnes ne až zítra!

A co k cvičení potřebujete?

  • dobré a pohodlné boty
  • dvě kilové činky
  • pohodlné oblečení
  • stáhlí program
  • a dobrou náladu

Můj 1. deDSC_0248n s Jill– Plná očekávání ale i obav jsem pustila 1 level a dala se do toho. Video začínalo rozehřátím. Pak ale přišel můj kámen úrazu. KLIKY! Bože proč? Říkala jsem si. Ruce jsou moc nejslabší partií a kliky mou nejslabší stránkou. Ale hurá do toho a půl je hotovo. A tak jsem si tu minutu nějak oklikovala (samozřejmě v dámském stylu). Následující dřepy s činkami byly pro mě úlevou. Dřepy miluju a jsem na ně zvyklá, takže to byla pohodička. 2 minuty cardia utekly jako nic a bylo tu posilování břicha. S vidinou 6ti buchtiček před očima jsem funěla jako o život a sklapovala a sklapovala. Zbytek cvičení proběhl v podobném duchu, řekla bych. Překvapilo mě, jak těch 30 minut uteklo. Sotva jsem si nazula boty, už jsem se pritahovala po cvičení a hrdě se běžela podívat do zrcadla (ano Rézo, ty nedostatky totiž během 30ti minut zázrakem zmizely! Haha..). Vypila jsem proteiňák a hurá do sprchy. Ten pocit po odcvičení je úžasnej! Navíc samotné civčení bylo docela zábavné. Jillian má příjemný hlas a hodně Vás při cvičení motivuje a povzbuzuje. Takže první den=100% spokojenost!DSC_0298

Den druhý- Au! Jo, au tento den vystihuje zcela přesně. Nohy jsou v pořádku, ale břicho a ruce? Kdo by řekl, že se budu cítit takhle? Ovšem to mě ještě víc nabudilo a přinutilo dát si další půl hodinku. Kliky=můj úhlavní nepřítel! Ruce se mi podlamovaly a v obličeji jsem byla rudá tak, že ještě štěstí, že mě nikdo neviděl! Ovšem jakmile jsme se chýlily ke konci, na tváři se pomalu rozléval úsměv. Jupí další den za mnou! Dnes už jsem se snažila cvičit vše podle Nataly (až na kliky).

DSC_0232

Den sedmý- Páni, už je to týden? Nechce se mi tomu ani věřit. Když Vám řeknu, že první 3 dny jsou nejhorší, nebudu lhát. Všechno Vás bolí, Jill chvilkami nesnášíte, pak zase nesnášíte sebe, že jste se do takové „blbosti“ pouštěli. Ovšem 4 den, jakoby mávnutím proutku všechny tyto chmury zmizí. Na cvičení se začínáte těšit, po něm se cítíte jako v nebi. Máte super náladu a plno energie. Už znáte všechny hlášky z videa a pokud jste magor jako já, tak je i říkáte. Tělo mě už skoro nebolí. Všechny cviky už zvládám a stíhám podle Nataly (až na ty kliky, sakra!) ovšem s těma budu bojovat asi až dokonce života. Ale je pravda, že už i ty mi jdou líp a to je co řítct!

Slibuju, že Vás i nadále budu informovat o mém pokračování a doufám, že do toho půjdete se mnou. Nic to nestojí, jen odhodlání a výdrž. Ale ten pocit stojí za to. A tak Vás prosím, nazujte botky, zapněte youtube a přidejte se ke mně! A pak mi napište, jaké máte pocity.

S přáním pevné vůle Réza.

Nepřehlédněte také

8 komentářů

  1. Dobrý den,mohla bych se zeptat,jestli s Jill cvičíte opravdu denně,nebo si dáváte třeba den pauzu???Díky za odpověd

    1. Krásný den přeji, Jill cvičím 17. den a zatím jsem si pauzu nedala. Ale také jsem nad tím hodně přemýšlela, jelikož všude se říká, že svaly musí regenerovat. A Jill zrovna lehká není, takže by tělo možná nějaký odpočinek dostat mělo. Ale co jsem tak koukala, všichni cvičí v kuse. 🙂

  2. Děkuji za odpověď :-),zkusím to tedy taky bez pauzy,třeba to zvládnu ;-),jinak váš blok je super 🙂

  3. Jo a že ještě otravuji,můžu se zeptat,jestli už na sobě po 17. dni cítíte nějakou změnu :-)???

    1. Jen se ptejte, jsem ráda, že můžuž nějak pomoci.:) Změny určitě pociťuji, hlavně ve větší kondici a také na břichu. Už se mi rýsují svaly (jupíí!!) 😀 A celkově secítím líp, hlavně po cvičení. Určitě to zkuste a pak dejte vědět, jak Vám Jill vyhovuje 🙂 Přeji krásný zbytek dne.

  4. No tak to je paráda ;-),já zítra začínám cvičit 5.den a konečně mě už nebolí každý sval :-D,snad to bude mít u mě také nějaký pěkný výsledek :-)…určitě se zase ozvu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *