Snídaňový kelímek

Znáte to? Víte, že druhý den máte důležitou schůzku/ zkoušku/ pohovor a víte, že nic ke snídani si připravit rozhodně nestihnete. No jo, ale snídaně je přeci základ dne! A věřte nebo ne, s prázným žaludkem zkoušku lépe nesložíte. Takže otázka zní: Jak se chutně a zdravě nasnídat, aniž bych trávili půl hodiny rán v kuchyni? Odpověď je snadná. Nachystat si snídani den předem! No ano, prostě ji ráno jen vyndáte z lednice a pustíte se do ní. A že nebude stejně dobrá jako třeba čerstvě udělaná ovesná kaše? Omyl! Protože například tomuto receptu uležení přes noc v lednici náramně prospěje. Takže vařečky do ruky a hurá na to!

Na 4 skleničky budeme potřebovat:

SušeDSC_0268-1_upravenonky:

  • 1 vejce
  • špetka prdopeče
  • 1,5 hrnku bezlepkové mouky (nemusíte použít bezlepkovou)
  • 120g másla
  • 2 lžíce medu
  • sojové mléko- podle konzistence
  • špetka jedlé sody
  • 3 lžíce kakaa
  • špetka skořice

Dále:

  • bílý řecký jogurt
  • ovoce (já použila broskve)

Vše dáme do jedné mísy a rukou pořádně uhněteme, aby se nám všechny suroviny spojili. Kvůli máslu to bude chvilku trvat, ale nebojte, ono se to nakonec spojí. Musí nám vzniknout těsto jako na cukroví DSC_0269_upraveno(tužší hmota), takže s přidáváním mléka opatrně! Až se nám podaří směs spojit, vyválíme z ní placku tlustou asi 1 cm a dáme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme cca 30 minut na 175°C. Po upečení vyndáme z trouby a necháme vychladnout. Po vychladnutí placku „nadrobíme“. Vezmeme si skleničky a dáme do každé 3 lžíce rozdrobených sušenek. Na to 3 lžíce bílého řeckého jogurtu a na jogurt na kousky nakrájené ovoce. Poté opět 3 lžíce sušenek a na ně jogurt, takto pokračujeme dokud nejsou skleničky plné. Skleničky zabalíme do alobalu a dáme na noc do lednice. A můžete se těšit na výbornou snídani! Snadné že?

Réza.

 

Nepřehlédněte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *